| Datum | 2015-08-11 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| Anneke | [wo 05/08 0:39] upgedate |
| joeri | hello, world |
| wendy | :) |
| meike | Wat heeft Anneke dat snel gedaan, toch niet stiekem haar ogen open gehouden hè? ;) |
| meike | [do 06/08 3:34] is helaas weer op het vliegveld... |
| elwin | helaas laatste dag spelletjesweek... |
| Anneke | [vr 07/08 0:28] pindakaas |
| marit | k kk v xc 1nx |
| wouter | Marit typt zoals ze praat... schattig maar nog niet echt te voor anderen. |
| meike | Ze wordt en bridgester! 1nx is kort voor 1NTx wat 1 no trump gedoubleerd is. Dat is 1 sans atout gedoubleerd in het Nederlands (tja, alleen in Vlaanderen echt Nederlands, daar 1 zonder troef gedoubleerd) |
| meike | Jullie moeten maar snel leren bridgen zodat jullie het straks kunnen volgen als ze allemaal toernooien speelt... |
| Jantien | Vond |
| Wouter | Merkt dat hij zelf ook onbegrijpelijk brabbelt op de sneakpagina |
| wendy | brabbelpagina |
| Meike | [za 08/08 2:54] wat vondt Jantien? |
| Meike | hmm zonder t misschien :) |
| Meike | Ctrl Z |
| Meike | doet maar weer eens de groetjes, dit keer uit Madison, WI |
| Meike | hmm is het nog geen zondag in Nederland, schiet ook niet op.. |
| wendy | [zo 09/08 0:01] groen |
| wendy | nu is het wel zondag |
| Anneke | [ma 10/08 0:17] Nee hoor, allang niet meer |
| wendy | :) |
| Anneke | https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207117451162460&l=f330268d44 |
| wendy | perziken, vanille-ijs en een blender :) |
| anneke | [di 11/08 0:02] Lekker, behalve die blender |
| wendy | die bewaren we dan ook voor een volgende actie :) |