| Datum | 2015-05-05 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| elwin | [wo 29/04 8:16] Mogge |
| anneke | [do 30/04 8:22] insgelijks |
| Meike | Deze week begint ook al goed! Zo naar Berlijn :) |
| anneke | [vr 01/05 8:32] wat heb ik nou aan zo'n koekje: "the only sure way to predict the future, is to invent it yourself". |
| vincent | [za 02/05 8:27] je hebt én een koekje, én een practische (?) tip, een win-win situatie dus ;) |
| meike | [zo 03/05 1:48] heeft geen koekje en geen tip, wat is erger? |
| elwin | Tip: Mango's kun je best makkelijk pellen, zie https://www.youtube.com/watch?v=2BT1cd49pIw - tip 2: ga naar een cafe en bestel koffie of thee! |
| anneke | Tsja, vergeleken met die tips van Elwin, was die van mijn koekje misschien zo slecht nog niet ;) Ik had alleen gehoopt dat mijn koekje gewoon zou zeggen wat de toekomst brengt. Een self-service toekomst, dat is toch veel te vermoeiend... |
| meike | [ma 04/05 6:29] heeft gister en lekkere mango gegeten |
| meike | Ik dacht al dat ik vroeg op zou staan met en baby in huis maar ik werd zelfs voor de baby wakker om kwart over 6! Maar misschien als de baby toen niet ook op was gestaan was ik iets langer terug naar bed gegaan... |
| Meike | [di 05/05 7:53] nu is het toch niet zo vroeg meer.. |
| elwin | Uitslaapdag :) |
| wouter | Waarom ging de wekker dan om middernacht, om 4 uur 's en 7 uur? |
| joeri | en nienke hebben geen wekker nodig rond die tijden.. |
| jantien | Heeft een levende wekker thuis |
| wendy | [wo 06/05 19:05] jammer dat die levende wekkers geen handleiding hebben om ze goed in te stellen :) |