| Datum | 2015-02-24 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 18/02 8:15] ik werk dus ik ben wakker |
| meike | [do 19/02 8:00] snif snif snif |
| anneke | um, beterschap Meike? |
| anneke | En ik hoop trouwens dat Elwin ook met plezier werkt deze week, |
| anneke | ik werk heeeel hard, dus, uhm, geen tijd voor de sneak site hoor |
| anneke | zeker niet voor oninteresante nutteloze berichtjes zonder groene data |
| Meike | Dankje Anneke! En een goed teken dat je geen tijd hebt voor nutteloze berichtjes die geen extra groen in de wereld opleveren... |
| wendy | [vr 20/02 8:33] groen |
| elwin | gaat lekker, dank je Anneke :) En gezondheid Meike |
| wendy | mag binnenkort ook werken :) |
| wouter | Ha Wendy, gefeliciteerd! Wat ga je doen? |
| wendy | assistent accountant. Op 2 maart beginnen. |
| Anneke | wow, geweldig, gefeliciteerd Wendy! |
| Anneke | Snel ook al! |
| elwin | [za 21/02 8:53] Yay, go Wendy! |
| wendy | :) |
| Yvette | Wat een mooi nieuws allemaal: gefeliciteerd Wendy met je werk, Anneke en Elwin met jullie eerste werkweek en natuurlijk Joeri en Nienke met Kasper. Nienke, ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. |
| wendy | [zo 22/02 8:22] groen |
| joeri | go wendy! |
| wendy | [ma 23/02 0:02] groen |
| wendy | :) vanavond weer heerlijk gegeten in Averechts. |
| Meike | [di 24/02 0:04] wil de week mooi afsluiten |
| Meike | en de overwinning voor groen claimen :) |