| Datum | 2015-02-03 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [di 27/01 12:37] Begint een nieuwe week... |
| meike | Dacht dat het woensdag was... |
| meike | [wo 28/01 8:39] Zal het nu dan wel woensdag zijn? |
| elwin | lijkt er op, kleurorakel heeft gesproken |
| meike | [do 29/01 8:45] Heeft al weer genoeg van elke dag met de trein naar Leiden. ... |
| jantien | Zou wel weer eens met de trein naar Leiden willen... |
| meike | [vr 30/01 8:24] Nou zo spannend is het niet hoor. .. behalve of die op tijd rijdt. Maar in Leiden is het wel weer leuk/nuttig... morgen voor de laatste keer :) |
| wendy | [za 31/01 9:09] groen |
| jantien | [zo 01/02 6:53] Groet de zondag |
| Wouter | Feliciteert Anneke: van harte en een fijne verjaar/verhuisdag gewenst |
| joeri | Lieve Anneke gefeliciteerd |
| elwin | Yay Anneke! |
| anneke | Bedankt lieve Wouter, Joeri, Elwin :) Nu hard aan de slag inderdaad, gelukkig met hulp van mijn lieve vader en broe! |
| wendy | gefeliciteerd Anneke! |
| anneke | Bedankt ook lieve Wendy :) |
| elwin | Gaan ze zomaar ons oude clubhuis weghalen... http://www.theguardian.com/cities/2015/jan/29/berlins-ruined-swimming-palace-blub-in-pictures |
| Jantien | Feliciteert Anneke op de valreep! |
| Wouter | [ma 02/02 8:31] Gaap |
| anneke | bedankt ook Jantien! En goedemorgen Wouter.. |
| anneke | Is Marit ook al wakker? |
| meike | [di 03/02 0:07] Groetjes uit oslo |
| meike | Groetjes uit oslo |
| Joeri | dubbele groetjes terug |
| Anneke | groene groetjes aan Oslo |