| Datum | 2014-12-16 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| elwin | [wo 10/12 8:21] Een mooie start van de sneak week |
| wendy | [do 11/12 0:07] groen |
| wendy | [vr 12/12 0:04] Groen |
| joeri | gRoen |
| wendy | grOen |
| Wouter | Knollenknollenland... Het is tenslotte bijna kerst |
| Meike | [za 13/12 0:50] Maar ook zaterdag? |
| Anneke | https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205184212872711&set=a.1076084230135.13896.1467117582&type=3&l=b1e505c27e&theater |
| wendy | [zo 14/12 0:48] groEn |
| Anneke | Ik zag er een, een vallende :) |
| wendy | zag de maan en de mist |
| Anneke | Ik zag er nog meer! Maar werd wel koud en kreeg een stijve nek. Welterusten Wendy! |
| meike | [ma 15/12 1:34] Zag een hoop gekleurde lichtjes, maar daar zal het wel niet om gaan. .. |
| Anneke | doen die lichtjes ook aan wensvervulling als je ze ziet? Niet dat die vallende sterren al aan hun plichten hebben voldaan trouwens.. |
| Anneke | Ah, wow, Goud, kennelijk doen die lichtjes aan wensvervulling dus :P Gefeliciteerd Meike! |
| elwin | Inderdaad, zilver EN goud, past mooi in de boom, go Meike! |
| wendy | [di 16/12 0:02] groen |
| joeri | gaaf Meike! |
| meike | Het is natuurlijk altijd mooi om te winnen maar ik ben vooral blij dat ik over 2 dagen naar huis ga :) |
| joeri | hoop je te zien |
| meike | [wo 17/12 9:30] Vrijdag? |