| Datum | 2014-11-18 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| Yvette | [wo 12/11 7:28] Hoi |
| wendy | ha Yvette |
| irma | hee wat leuk, hebben we alweer een lustrum binnenkort zeg! 15 jaar? |
| irma | en ja, ik ben (nog steeds) bang voor spinnen, zelfs Max pest me ermee tegenwoordig |
| elwin | wees gerust, het gaat bij Micropia om wat er over die spinnen heen loopt (en jezelf, en je tandeborstel, en...) |
| elwin | [do 13/11 7:33] Laat even weten als je komt eten, zondag avond kan het snel vol zitten |
| jantien | zit met een baby in haar buik sowieso snel vol |
| rick | Voel me best alleen op http://recepten.blub.net -- wie speelt er mee? |
| wouter | Rick, wat is 陶华碧老干妈大油辣椒 ? Helaas komt het de laatste tijd niet zo van nieuwe recepten uitproberen en dat zal nog wel even zo blijven vrees ik... |
| joeri | hmm ziet eruit alsof de recepten site of de sneak site niet helemaal unicode-safe is |
| Meike | Tao Hua Bi Laoganma Spodiopogon peper? |
| Meike | of Tao Hua Bi Laoganma reuzel peper? |
| wendy | [vr 14/11 0:13] groen |
| wouter | hoi, eindelijk glasvezelinternet. |
| joeri | reuzelpeper klinkt niet als een heel aantrekkelijke ingredient |
| anneke | [za 15/11 9:36] Gefeliciteerd lub.net! |
| anneke | erm, blub.net |
| anneke | sorry |
| joeri | Koop dit domeinDe domeinnaam lub.net is te koop! |
| elwin | [zo 16/11 0:05] Tot zo! |
| joeri | :) |
| joeri | :):) |
| jantien | [ma 17/11 8:40] Op naar het volgende lustrum! |
| Meike | blub ziet er inderdaad een stuk ouder uit vandaag... |
| elwin | hoopt dat Meike ondertussen een lekkere heuveltocht met niet al te veel regen heeft gehad |
| Meike | oh wow jantien was me net voor :(... maar de heuveltocht was goed ja, ging erg lekker :).. regen was niet erg, beetje verkoelend... |
| Meike | Hoe was micropia overigens? |
| elwin | Micropia was leuk, met onder andere echt prachtige 3D foto's van microben (en een boel microscopen om ze in actie te zien) |
| Anneke | [di 18/11 0:19] Hmm, verkoop start pas 8 AM PDT. Dan toch maar naar bed nu eerst. |
| Anneke | Nee, nog geen 8 AM PDT |
| elwin | Nog 5 uurtjes refreshen |
| Meike | ok leuk, ik ga zeker nog eens.. |
| Anneke | .. is bang dat er vanwege daylight savings nog een extra uurtje tussen zit.. |
| Anneke | de seizoenen van james jean zijn bestelt! |
| Anneke | besteld? |
| elwin | [wo 19/11 9:04] besteltd |
| joeri | besteldt |