| Datum | 2014-10-28 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| Meike | [wo 22/10 2:39] nieuwe dag nieuwe kansen |
| wendy | [do 23/10 8:52] Meja gefeliciteerd! |
| elwin | Gefeliciteerd Meja! En lief Wendy dat je Anneke's promotieaanloop groen houdt! Meike gefeliciteerd met je zilveren medaille! En succes in je vrouwenkampioenschap finale! |
| elwin | Zo veel goed nieuws op één dag :) |
| anneke | Wow, Meike nu ook nog gefeliciteerd met Goud! |
| elwin | Yay Meike! |
| Meike | [vr 24/10 4:28] Jeee nu een dag vrij na 13 dagen spelen om er echt van te genieten! :) |
| Meike | [za 25/10 5:17] sinds ik klaar ben met bridgen regent het hier! Nouja, verder vermaak ik me wel. |
| elwin | Ideaal weer voor de eerder gehouden Chinese wereldkampioenschappen, helaas nu te laat voor een extra gouden plak daar http://news.cultural-china.com/20090507100550.html |
| Meike | [zo 26/10 3:06] Jammer, dat was wel iets voor mij :-) |
| meike | [ma 27/10 5:14] Is weer in Nederland |
| Anneke | Fijn, welkom terug, tot morgen! |
| joeri | Ook bijna thuis |
| Anneke | Ook mooi, ook welkom terug en tot morgen :) |
| wendy | [di 28/10 9:43] voor Anneke :) |
| elwin | :) |
| joeri | goed gedaan Anneke! |
| Anneke | Bedankt lieve Wendy, bedankt lieve Joeri, Bedankt lieve allemaal dat jullie er bij waren! |
| Anneke | En dan ook nog hartelijk bedankt, de anonieme personen die als cadeautje voor mij de editor van Addiction hebben omgekocht om mijn laatste artikel niet af te wijzen! Kreeg net mail, wel heel veel commentaar, wel echte major revisions dus, maar de details lees ik volgende week pas, ben nu te druk met blij zijn en op mijn lauweren rusten :) |
| jantien | is blij om te horen dat Anneke haar lauweren heeft gevonden! Je hebt het geweldig gedaan vanochtend! |
| Yvette | Heerlijk om te horen dat Anneke bezig is met blij zijn en op haar lauweren rusten. Helemaal terecht na een hele mooie promotie :-) |
| paul | gefeliciteerd, anneke, goed werk! :) |
| Anneke | [wo 29/10 10:10] :) bedankt ook Paul, Jantien/Yvette nog meer dank. Het voelt nog steeds goed ;) |