| Datum | 2008-12-09 |
| Film |
Avaze gonjeshk-ha (2008) |
| Hint |
vogeltje, wat zing je vroeg.. |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| manuel | [wo 03/12 7:36] goedemorgen allemaal
|
| joeri | heeeeeeeeeeeeeeeeee manuel!
|
| Ellinor | [do 04/12 0:00] is nog wakker
|
| Ellinor | Ha, leuk. :-) Dat is heeel lang geleden, om deze tijd!
|
| Ellinor | Hallo allemaal! Of zitten er niet meer allemaal nachtbrakers rond twaalven hier?
|
| Ellinor | Nou goedenacht allemaal! Slaap lekker.
|
| anneke | k'was castlevania aan het spelen... slaap zacht!
|
| jan | is niet zo heel wakker .... *gaap*. Is het al tijd voor lunch?
|
| jan | Ja dus :) (het klokje van mijn PC loopt niet zo gelijk, dus ik kon de paarse dingetjes feature van de sneak pagina even dankbaar als klok gebruiken :)
|
| meike | [vr 05/12 1:26] gaat zo eens avondeten (en kan zo meteen het tijdsverschil testen) |
| Vincent | [za 06/12 2:02] hoe groot was het tijdsverschil nou?
|
| meike | slechts " uuur!
|
| meike | ai frans toetsenbord ... 3 uur (misleidende hint ;) ) |
| joeri | en nienke eten oranje
|
| Vincent | heeft ook wel trek in oranje...
|
| anneke | [zo 07/12 1:21] eet ;liever wat chocolade-
bruins |
| joeri | [ma 08/12 8:19] hmmmmm!
|
| Vincent | [di 09/12 1:42] zou 6-1 de beste groen-oranjeverhouding zijn?
|
| joeri | en nienke zijn er vanavond niet bij
|
| anneke | goh, wie wel? en waar? en waarom was vincent zo laat nog op?
|
| jochem | is wel van plan te komen |
| wouter | [[Palorma]] ik ook, Wendy en Paul ook |
| anneke | hmm, volgende keer toch maar iets anders kiezen...
|
| anneke | zelf iets kiezen, bedoel ik...
|
| irma | Hmm italiaans, ik en Sunay komen ook! |
| irma | En we zijn vroeg :-) |