| Datum | 2008-01-08 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 02/01 0:06] hopelijk brengt 2008 veel leuks voor iedereen
! |
| anneke | en ook veel groens
|
| joeri | feliciteert Jan en wenst hem veel succes op z'n eerste werkdag
|
| manuel | G
efeliciteerd Jan! |
| jan | Dankjewel!
|
| jan | Ook bedankt voor het leuke cadeautje, joeri!
|
| wendy | Jan gefeliciteerd!
|
| wouter | Gefeliciteerd, Jan! |
| anneke | oh, ja, gefeliciteerd Jan
! |
| joeri | [do 03/01 8:44] heeft er zin in |
| joeri | liggen jullie allemaal nog in je bed of zo? :)
|
| manuel | was het maar waar...
|
| meike | [vr 04/01 0:06] wenstiedereeneengelukkignieuwjaar!(ennoggefeliciteerdJan!)
|
| Wouter | weet al een leuk kado voor meike :-)
|
| Wouter | of in elk geval nuttig..
|
| anneke | [za 05/01 0:58] heh heh, weer eens gebadmintond,
|
| wendy | [zo 06/01 0:17] deze week hoeft niet zo groen te worden
|
| joeri | hij is al groen genoeg :)
|
| wendy | [ma 07/01 0:09] hij is veel te groen |
| anneke | te vóór groen kan niet... misschien bedoelde je groente?
|
| wendy | groente is niet altijd groen, soms is het mooi oranje, of mooi geel of wit |
| meike | heeft foto's van berlijn (je zal wel zelf moeten klikken): http://www.blub.net/~meike/berlijn/
|
| wendy | [[India Roti Room]] het is nog maar maandag... |
| anneke | [di 08/01 0:19] nietes, het is allang dinsdag! maar lekker, eindelijk weer eens gezellig eten
! |
| meike | lekker :)
|
| wendy | is het voedsel gezellig of heb je het dan over het gezelschap? :) |
| Wouter | heeft ook al zin in gezellige hapjes
en lekker gezelschap |
| anneke | als mn voedsel gezellig tegen me begint te praten, ren ik wel weg....
|
| wendy | ...dan ren ik gezellig en lekker met je mee |