[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2006-11-07
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
joeri[wo 01/11 7:22] een goed begin is het halve werk
wendyehm, niet met deze kleur!
manuelhmm, worden er twee kampen gevormd of zo....
joerija.. volgend jaar wordt blub.net gesplitst in groen.blub.net en oranje.blub.net.
joeridan weet je dat alvast
wouteris een zwevend blubje... ik hoop maar dat er goed campagne gevoerd wordt anders moet ik nog naar blanco.blub.net
Annekestem tegen , stem groen!
annekestem voor, stem groen!
annekestem neutraal, stem groen!
anneke(denkt nu wel overtuigd te hebben, maar voert graag op verzoek nog meer campagne)
Vincentstem niet, stem oranje!
manuelmijn excuus voor deze aanstichting....
annekestem niet niet, stem niet oranje!
wendyojee, dubbele ontkenningen
manuelwe gaan niet te moeilijk doen, daar raken stemmers alleen maar van in de war...
anneke[do 02/11 0:19] een stem voor oranje, is een stem tegen komkommers!
joerihmm... misschien moet ik dan toch oranje gaan stemmen..
manuelha, Anneke is niet zo bekend met het electoraat :) ... niet zo mooi...
annekeai... misschien moet ik toch iemand inhuren om wat vragenlijstjes voor te leggen, zodak weet wat ik moet zeggen?
wendywil de uitslag geven! Ongeacht of er een vragenlijstje komt. :)
wendy"zeg vaker 'groen' op de site"
annekegroen groen groen groen groen groen groen groen groen, groen groen groen, groenig groen! Grrrr oen!
manuelai, beginnen mensen dooooorrrrrr te draaien..... ik krijg het wel voor elkaar... gelukkig zit ik op veilige afstan.
wendy: )
wendybedoelde natuurlijk speciaal om 12 uur 's nachts, of een secondje later
meike[vr 03/11 3:18] hmm het is nu al meer dan een paar secondjes over 12, dus ik kan waarschijnlijk gewoon niks zeggen
annekegroen : )
emilehet is wel grappig wanner anneke eindelijk groen durf te zeggen hoe dan ook groen is doen and oranje kun je vinden i rokkanje of hoe dat plaatsje ook mag heten
annekeals het rijmt, moet het wel waar zijn!
meike[za 04/11 7:50] vind het wel een beetje warrig maar hoopt dat ze het juiste doet
meike+t
mauel[zo 05/11 0:01] groen groen groen groen groen groen groen groen groen, groen groen groen, groenig groen! Grrrr oen!
anneke! dief! slecht mens!
vincentslecht voorbeeld doet slecht volgen....
meikenee :(
manuelik geloof dat ik het goede in mensen los maak! Is de database kapot of gaat er echt niemand meer sneaken.... ik zie nu pas de geschiedenis van afgelopen weken... misschien dat we maar een keer in het weekend moeten gaan sneaken :) . komende weekend ben ik weer in Amsterdam. ....
emiledat is hartstikke mooi manuel maar weten mensen al waar ze dinsdag al trek in hebben? ik heb best wel nieuwsgierig waar mensen zoal aan denken op de late zondagavond of maandagochtend
anneke[ma 06/11 0:59] ik wil.. pepernoten soep vooraf.. en dan chocolade stampot, met raketijsjes, waarna als dessert, um, worteltjesbridge zonder bridge denk ik. Of toch groed e vla met bieslooksaus? hmm.. ik beslis dinsdag wel!
EllinorMorgen is Eliza jarig. Dan is ze alweer EEn!
EllinorEn zij is natuurlijk ook voor mooi groen...
emileVan harte Gefeliciteerd alvast :) dat het vooral een feetselijk dag mag worden :)
Anneke[di 07/11 0:03] en ook feestelijk! Lang zal Eliza leven!
wouterDriewerf hoezee voor Eliza!
meikefeliciteert Eliza! en suggereert voor de verandering eens bij de indiees te eten....
joerifeliciteert Eliza!
emileen dan nu ook op de echte dag zelf hoera eliza :)
emileik kom vanavond denk ik wel maar ik moet tarja ook nog van het vliegveld halen dus ik zie wel hoe het allemaal loopt indiees is goed met mij maar wel iemand beslissen want anders kan het ook pizza shoarma zijn dat vind ik ook best lekker eigenlijk heel lekker eigenlijk heel veel super lekker
wendy[[India Roti Room]] ik vind IRR wel goed. Ik kom wat later en kan daar met de auto beter komen dan bij de abe.
joeriSpeciale aanbieding! Kom VANDAAG naar de India Roti Room en ontvang GRATIS _Stabilization by Competing Instability Mechanisms_, het nieuwe boek van Nienke Valkhoff!
annekewow! Ik hoop wel dat het nu niet overvol raakt in de Roti Room, en dat het boek niet al geheel vergeven is voor ik aankom!
wendykomt natuurlijk alleen maar voor het gratis boek en zeker niet voor het eten.
wendy*kuch*
EllinorBedankt voor de felicitaties en het groen. Eliza heeft vandaag voor het eerst de zee gezien. Ze vond het heel leuk. Wendy beterschap, ben je verkouden? EN NIENKE GEFELICITEERD!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!
wendykan Eliza al enveloppen opmaken?
Ellinor[wo 08/11 7:47] met hulp van haar ouders wel. bedankt voor je lieve kaartje. en goede dagen gewenst!!
Ehee, was ik de eerste, daar had ik nog niet eens naar gekeken. ;