| Datum | 2006-11-07 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 01/11 7:22] een goed begin is het halve werk
|
| wendy | ehm, niet met deze kleur! |
| manuel | hmm, worden er twee kampen gevormd of zo....
|
| joeri | ja.. volgend jaar wordt blub.net gesplitst in groen.blub.net en oranje.blub.net.
|
| joeri | dan weet je dat alvast
|
| wouter | is een zwevend blubje... ik hoop maar dat er goed campagne gevoerd wordt anders moet ik nog naar blanco.blub.net
|
| Anneke | stem tegen
, stem groen! |
| anneke | stem voor, stem groen!
|
| anneke | stem neutraal, stem groen!
|
| anneke | (denkt nu wel overtuigd te hebben, maar voert graag op verzoek nog meer campagne)
|
| Vincent | stem niet, stem oranje!
|
| manuel | mijn excuus voor deze aanstichting....
|
| anneke | stem niet niet, stem niet oranje!
|
| wendy | ojee, dubbele ontkenningen |
| manuel | we gaan niet te moeilijk doen, daar raken stemmers alleen maar van in de war...
|
| anneke | [do 02/11 0:19] een stem voor oranje, is een stem tegen komkommers!
|
| joeri | hmm... misschien moet ik dan toch oranje gaan stemmen..
|
| manuel | ha, Anneke is niet zo bekend met het electoraat :) ... niet zo mooi...
|
| anneke | ai... misschien moet ik toch iemand inhuren om wat vragenlijstjes voor te leggen, zodak weet wat ik moet zeggen?
|
| wendy | wil de uitslag geven! Ongeacht of er een vragenlijstje komt. :) |
| wendy | "zeg vaker 'groen' op de site" |
| anneke | groen groen groen groen groen groen groen groen groen, groen groen groen, groenig groen! Grrrr
oen! |
| manuel | ai, beginnen mensen dooooorrrrrr te draaien..... ik krijg het wel voor elkaar... gelukkig zit ik op veilige afstan.
|
| wendy | : )
|
| wendy | bedoelde natuurlijk speciaal om 12 uur 's nachts, of een secondje later |
| meike | [vr 03/11 3:18] hmm het is nu al meer dan een paar secondjes over 12, dus ik kan waarschijnlijk gewoon niks zeggen
|
| anneke | groen : )
|
| emile | het is wel grappig wanner anneke eindelijk groen durf te zeggen hoe dan ook groen is doen and oranje kun je vinden i rokkanje of hoe dat plaatsje ook mag heten
|
| anneke | als het rijmt, moet het wel waar zijn!
|
| meike | [za 04/11 7:50] vind het wel een beetje warrig maar hoopt dat ze het juiste doet
|
| meike | +t
|
| mauel | [zo 05/11 0:01]
groen groen groen groen groen groen groen groen groen, groen groen groen, groenig groen! Grrrr oen! |
| anneke | ! dief! slecht mens!
|
| vincent | slecht voorbeeld doet slecht volgen....
|
| meike | nee :(
|
| manuel | ik geloof dat ik het goede in mensen los maak! Is de database kapot of gaat er echt niemand meer sneaken.... ik zie nu pas de geschiedenis van afgelopen weken... misschien dat we maar een keer in het weekend moeten gaan sneaken :) . komende weekend ben ik weer in Amsterdam.
.... |
| emile | dat is hartstikke mooi manuel maar weten mensen al waar ze dinsdag al trek in hebben? ik heb best wel nieuwsgierig waar mensen zoal aan denken op de late zondagavond of maandagochtend
|
| anneke | [ma 06/11 0:59] ik wil.. pepernoten soep vooraf.. en dan chocolade stampot, met raketijsjes, waarna als dessert, um, worteltjesbridge zonder bridge denk ik. Of toch groed
e vla met bieslooksaus? hmm.. ik beslis dinsdag wel! |
| Ellinor | Morgen is Eliza jarig. Dan is ze alweer EEn!
|
| Ellinor | En zij is natuurlijk ook voor mooi groen...
|
| emile | Van harte Gefeliciteerd alvast :) dat het vooral een feetselijk dag mag worden :)
|
| Anneke | [di 07/11 0:03] en ook feestelijk! Lang zal Eliza leven!
|
| wouter | Driewerf hoezee voor Eliza!
|
| meike | feliciteert Eliza! en suggereert voor de verandering eens bij de indiees te eten....
|
| joeri | feliciteert Eliza!
|
| emile | en dan nu ook op de echte dag zelf hoera eliza :)
|
| emile | ik kom vanavond denk ik wel maar ik moet tarja ook nog van het vliegveld halen dus ik zie wel hoe het allemaal loopt indiees is goed met mij maar wel iemand beslissen want anders kan het ook pizza shoarma zijn dat vind ik ook best lekker eigenlijk heel lekker eigenlijk heel veel super lekker
|
| wendy | [[India Roti Room]] ik vind IRR wel goed. Ik kom wat later en kan daar met de auto beter komen dan bij de abe. |
| joeri | Speciale aanbieding! Kom VANDAAG naar de India Roti Room en ontvang GRATIS _Stabilization by Competing Instability Mechanisms_, het nieuwe boek van Nienke Valkhoff! |
| anneke | wow! Ik hoop wel
dat het nu niet overvol raakt in de Roti Room, en dat het boek niet al geheel vergeven is voor ik aankom! |
| wendy | komt natuurlijk alleen maar voor het gratis boek en zeker niet voor het eten. |
| wendy | *kuch* |
| Ellinor | Bedankt voor de felicitaties en het groen. Eliza heeft vandaag voor het eerst de zee gezien. Ze vond het heel leuk. Wendy beterschap, ben je verkouden? EN NIENKE GEFELICITEERD!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| wendy | kan Eliza al enveloppen opmaken? |
| Ellinor | [wo 08/11 7:47] met hulp van haar ouders wel. bedankt voor je lieve kaartje. en goede dagen gewenst!!
|
| E | hee, was ik de eerste, daar had ik nog niet eens naar gekeken.
; |